Menu

آزمون زبان IELTS

همانطور که میدانید اگر بخواهیم شنا یاد بدهیم باید تن خود را به آب بزنیم 
همانطور که از این ضرب المثل متوجه شدید عزیزان تمامی اساتید این مرکز که در زمینه تدریس آیلتس فعالیت دارند مانند دکتر حسن نیا دکتر باقرزاده دکتر زمانی و بقیه اساتید دکتری زبان انگلیسی را دارا بوده و عضو هیات علمی دانشگاه ها بوده و در زمینه آیلتس و تافل تجربه بسیار طولانی داشته و صاحب سبک خاص تدرس میباشند.و همانطوری که از خروجی دانشجویان در طی این چند سال اخیر و نظریات این عزیزان بدست آمده این مرکز سابقه درخشانی در این زمینه دارد.


البته قابل توجه شما سروران گرامی که بیشتر مراکز چنین ادعایی را دارند که ما بهترین و 100 درصد تضمین در بخش ایلتس و تافل و... را میدهیم ولی قادر و توانایی انجام ان را ندارند.
این مرکز در طی این چند سال با خروجی های تایید شده و قابل رویت در این مرکز و قابل استعلام سابقه درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

تعریف آزمون آیلتس

آیلتس مخفف international english language testing system می باشد که توسط دانشگاه گمبریج کنسول بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می شود و سالیانه در سراسر جهان برای این مدرک با ارزش تلاش می کنند.
آزمون ielts در دو نوع آکادمیک و جنرال برگزار میگردد اگر قصد مهجرت و کار را دارید آزمون آیلتس و اگر هدف پیش روی شما در آینده تحصیل می باشد باید در امتحان آکادمیک شرکت کنید.
حداقل نمره در آزمون ielts عددی بین 0 تا 9 می باشد که نمره 9 عالی نمره 7 مورد قبولی در مراکز و کشورها 7 وبه بعد ان بر اساس نیاز دانشجوها طبقه بندی می گردد.


اعتبار مدرک ielts


اعتبار این مدرک 2 سال بوده و بعد از آن نیاز به امتحان مجدد میباشد.

خدمات تدریس خصوصی آزمون های زبان

RSS